torsdag 7. oktober 2010

Deilig høststorm

Etter stormen har herjet litt i sør-norge kom den nordover. Og det fikk noen bygningsarbeidere kjenne. For plutselig så flyr det masse isoporplater som er stablet inntil en husvegg ut mot havet og river over ende en del av gjerde rundt byggeplassen. Mens de arbeiderne løp rundt og samlet opp platene, kom det ett nytt lass flyende fra en annen stabel. Da syntes jeg det var greit at jeg satt inne på det varme kontoret. Men synd at jeg ikke fikk det på film.

Så etter fått i meg litt middag måtte jeg sjekke om det var noen høye bølger og prøve å ta bilder av det. Men oppdaget at det var lavvann og ikke så veldig mye bølger der jeg var.

For noen år siden så blåste asfalten av veien, og denne veistrekninga var opplyst med ett skilt som informerte om vind. Men så ikke ut som om at veien var stengt.



Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar